مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس برنده خواهـد شد

یوونتوس برنده خواهـد شد

فابریتزیو راوانلی مهاجم سابق یوونتوس که بین سال های 1992 تا 1996 در یوونتوس بازی کرد و خود موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان با یوونتوس شده در مورد شرایط بازی و دیدار حساس امشب می گوید .

نظر شما درباره ی بازی یوونتوس - لیورنو ؟

" یوونتوس در نیمه ی اول بازی خوبی انجام داد و لیورنو را کنترل کرد و در نیمه ی دوم کاملآ بر حریف غلبه داشت و به وضوح برتری خود را ثابت کرد . این بازی اثبات قدرت یوونتوس بود "

بازیِ یوورنته باعث تعجب شما شده ؟

" بازی او را حتی زمانی که در بیلبائو بود دنبال می کردم . مهاجم فوق العاده بزرگی نیست ، اما بازیکن مهمی است که در انجام کارهای زیادی توانایی دارد و در حال اثباتِ این است "

زوجِ یوورنته - توز را با زوجِ راوانلی - ویالی مقایسه کرده اند؛ نظر شما درباره ی این موضوع ؟

" به نظرم اغراق آمیز است . ما کار فوق العاده ای را انجام دادیم . آن یووه متشکل از مردان و قهرمانان بزرگی بود . اکنون یوونتوس دارد خوب کار می کند اما به نظرم برای چنین مقایسه هایی هنوز زود است "

درباره ی لیگ قهرمانان ؟

" خوشبین هستم . یوونتوس شخصیتِ بزرگی دارد و مطمئنم که بازیِ امشب را خواهد برد . معتقدم یوونتوس شانس خوبی برای صعود از گروه دارد "

چه چیزی در فرانسه خوب پیش نرفت ؟

" من و کادرم سعی کردیم ذهنیت جدیدی را به تیم بدهیم، اما مجموعه و بازیکنان هنوز آماده ی دریافت ذهنیت جدید نبودند . کار ما را درک نکردند و همچنین باید این را بگم که هیچ موقع تیم را به صورت کامل در اختیار نداشتیم . در دوازده بازی ای که هدایت آژاکسیو را بر عهده داشتم، پنج یا ده بازیکن ترکیب اصلی را در اختیار نداشتم . واضح است که با چنین شرایطی خوب کار کردن برای باشگاه کوچکی مثل آژاکسیو سخت می شود . اکنون تیم کامل است و امیدوارم که تیم بتواند به هدف خود برسد "

گفتنی است که راوانلی 111 بازی برای یووه انجام داده است .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: